Verzenden en retourneren

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Bij levering in België worden de pakjes in de meeste gevallen geleverd door bpost binnen 48 uur na ontvangst van het pakketje, met uitzondering van wettelijke feestdagen. Anonymous Albert is nooit aansprakelijk voor laattijdige levering door bpost.

Kan ik bestellen van buiten België?
Ja hoor! Contacteer ons gerust via mail voor meer informatie over de mogelijkheid, snelheid en kosten voor een internationale zending.

Binnen welke termijn moet ik retourneren?
Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van jouw bestelling.

Moet ik een reden geven om te retourneren?
Ondanks het feit dat wij veel hebben aan jouw feedback is het niet nodig om en reden mee te geven.

Moet ik Anonymous Albert op de hoogte brengen van mijn retour?
Ja, dit schriftelijk en bij voorkeur via hello@anonymousalbert.be of ons contactformulier.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Het terugzenden kost maximaal ongeveer € 5 en wordt op de klant verhaald.

In welke staat stuur ik mijn product(en) terug?
De artikelen dienen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires en eventuele gebruiksaanwijzingen teruggestuurd te worden. Bij beschadiging kan Anonymous Albert de klant aansprakelijk stellen en eventueel schadevergoeding eisen voor elke waardevermindering hierdoor.

Mag ik toegestuurde producten passen, alvorens te retourneren?
Voor je een product retourneert, mag je de toegestuurde artikelen passen maar niet gebruiken.

Op welke termijn mag ik een terugbetaling verwachten?
Indien de klant op een correcte wijze retourneert, krijgt die de kost terugbetaald binnen maximaal 14 kalenderdagen nadat Anonymous Albert op de hoogte is gesteld van de retournering.

Wat wordt niet terugbetaald?
Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de klant voor een andere wijze van levering dan de door Anonymous Albert geboden goedkoopste standaard levering worden niet terugbetaald.

Hoe word ik terugbetaald?
Met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Wat kan ik niet retourneren?
Producten die volgens de specificaties van de klant vervaardigd werden, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Voor de volledige informatie i.v.m. verzenden en retourneren, verwijzen wij graag naar Punt 5 en 7 van gebruiksvoorwaarden.